Vertel / “Ik was gewoon benieuwd hoe het met je gaat!” Gepubliceerd op 09 augustus 2018 Heb je een vraag of probleem? Of juist behoefte aan een luisterend oor? De klantenservice van MediReva staat voor je klaar! Lees hier het verhaal van meneer Narings (64).

“Met meneer Narings,” schalt er joviaal door de hoorn. “Ken je mij nog?” En óf ik meneer Narings nog ken. Hij is al jaren klant bij ons en zijn bulderende lach en grapjes staan me zeker nog bij. “Hoe kan ik u nu vergeten,” antwoord ik. “Wat leuk om u weer eens aan de lijn te krijgen!”

Digitaal bestellen: is dat niet ingewikkeld?
Meneer Narings bestelde jarenlang dezelfde incontinentiematerialen bij mij. Tijdens een van onze gesprekken maakte ik hem attent op de mogelijkheid om via internet te bestellen. Daar voelde hij op dat moment niets voor. “Dat is vast veel te ingewikkeld!” Maar na een tijdje werd hij toch nieuwsgierig.
Met één druk op de knop alle producten besteld
Inmiddels doet meneer Narings al meer dan een jaar al zijn bestellingen digitaal. “Het is inderdaad heel makkelijk,” geeft hij nu toe. “Inloggegevens, een wachtwoord en hopla, ik zie zo mijn besteloverzicht. En met één druk op de knop is alles voor de komende tijd weer geregeld, ook ’s avonds en in het weekend.” “Komt u daar nu niet uit?” vraag ik. “Jawel hoor,” antwoord meneer Narings. “Ik wilde gewoon even weten of jij nog bij MediReva werkt. Er verandert al zó veel in de wereld! Gelukkig ben je er nog. Hoe is het, gaat het goed met je?”
Leuke contacten met klanten
Ik sta te kijken van de vraag van Meneer Narings. Ik doe mijn werk met groot plezier, mede dankzij leuke contacten met klanten, zoals met meneer Narings. Hoe leuk is het als die ook gewoon zomaar eens bellen om te vragen hoe het met me gaat? “Jazeker, het gaat goed met me”, antwoord ik. En zo kletsen we een beetje bij.
Producten automatisch elk kwartaal toegestuurd
Meneer Narings sluit af met de belofte dat hij een jaar nog eens belt. “Zal ik vertellen of ik eruit gekomen ben met de agendabestellingen waar je me nu over vertelde. Het lijkt me wel handig ja, als mijn producten automatisch om de drie maanden naar mij toegestuurd worden. Je hoort het nog wel!”
Wil jij ook je bestellingen voortaan digitaal doen? Dat kan! Klik hier voor meer informatie.