Gemakkelijk besteld, snel bezorgd

Bestellen bij MediReva kan 7 dagen per week, 24 uur per dag. Je bestelt op de manier die voor jou het prettigst is:

  • Via onze website: www.medireva.nl
  • Via de bestelapp (gratis te downloaden in de App Store of Google Play Store)
  • Tijdens kantooruren via ons gratis telefoonnummer 0800 – 0 201 201
  • Per e-mail: info@medireva.nl

Hulpmiddelen die door je zorgverzekeraar worden vergoed, bezorgt PostNL gratis thuis. Als je een bestelling op een werkdag vóór 17.00 plaatst, dan heb je dit pakket in bijna alle gevallen de volgende (werk)dag in huis. Bestellingen kunnen op diverse manieren en locaties worden bezorgd. Ook kun je je pakket volgen wanneer het onderweg is. Via de volgende links geven wij je meer informatie over:

Bestellen via de bestelapp

Waar en wanneer je maar wilt een bestelling plaatsen? Dat kan via onze handige app voor smartphone of tablet: de bestelapp. Deze is gratis te downloaden in de App Store (Apple) of via de Google Play Store (Android).

De voordelen van onze bestelapp

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen
  • Direct jouw laatste bestelling nogmaals plaatsen
  • Bestelling is te volgen via Track & Trace van PostNL
  • Handig overzicht van bestelhistorie
  • Zelf een aflever-/afhaaladres kiezen
  • Al onze contactgegevens en openingstijden onder één knop

De bestelapp in 4 stappen


1. Download de MediReva bestelapp


2. Registreer jouw online account

Om te bestellen met onze app heb je een online account nodig. Deze maak je eenvoudig aan, aan de hand van:

  • Klantnummer (te vinden op de pakbon)
  • Geboortedatum
  • Postcode
  • E-mailadres

Geen klantnummer? Onze klantenservice helpt je er graag aan. Je kunt ons bereiken op 0800 – 0 201 201 (gratis).


3. Log in met je online account
Aan de hand van je klantnummer en zelfgekozen wachtwoord kun je vervolgens gemakkelijk en snel op de bestelapp inloggen.


4. Plaats een bestelling

Via het kopje ‘Mijn bestellingen’ plaats je eenvoudig een bestelling. Dat kan een herhaalbestelling zijn of een nieuwe order. Je kunt zelf altijd de aantallen aanpassen en nieuwe producten toevoegen.


5. Track & Trace

Nadat je bestelling het distributiecentrum van MediReva verlaat, kun je deze volgen. Hiervoor heb je je klantnummer, postcode en geboortedatum nodig. Ook krijg je een verzendbevestiging toegestuurd met daarin een link naar Track & Trace van PostNL.

Aanvraagformulieren machtiging

Bijna al onze producten worden vanuit de basisverzekering volledig vergoed. Hiervoor hebben we een ‘Aanvraagmachtiging hulpmiddelen’ van diëtist of arts nodig.

Onderstaand vind je de links naar de aanvraagformulieren machtiging: