Gratis en snel thuisbezorgd

Hulpmiddelen die door je zorgverzekeraar worden vergoed, bezorgt PostNL gratis thuis. Als je een bestelling op een werkdag vóór 17.00 plaatst, dan heb je dit pakket in bijna alle gevallen de volgende (werk)dag in huis. Dit geldt ook voor bestellingen die op vrijdag worden doorgegeven. In een enkel geval duurt het twee werkdagen. Alle producten en materialen worden discreet verpakt. Anderen kunnen dus niet zien wat erin zit, tenzij jij aangeeft een originele verpakking te willen ontvangen (uitsluitend bij incontinentie absorberende materialen). Alleen bestellingen met Tena Men worden in de originele doos gestuurd, hierop zie je het merk Essity staan. Tena is een merk van Essity.

Volg je pakket met Track & Trace

Wil je weten of je pakket onderweg is en wanneer het geleverd wordt? Dat kan eenvoudig via Track & Trace van PostNL. Om van deze online service gebruik te maken, hebben wij je e-mailadres nodig. Dat kun je telefonisch, via info@medireva.nl of via de BestelApp doorgeven. Ook kun je dit aangeven in jouw account op Mijn MediReva. Na een bestelling ontvang je op de avond van verzending dan van ons een bevestigingsmail en via PostNL een mail met daarin de Track & Trace link. Als je op de link klikt en inlogt met je klantnummer, postcode en geboortedatum zie je in één oogopslag wat de status van je bestelling is.

Afleveren bij de buren

Als je niet thuis bent op het moment dat jouw pakket wordt bezorgd, dan kan PostNL dit ook bij je buren afgeven. Hiervoor dien je wel telefonisch, per e-mail of via jou account in Mijn MediReva toestemming te geven. In de BestelApp kun je toestemming geven door je profielinstellingen te wijzigen. Wanneer de bezorger van PostNL het pakket niet bij de buren mag afgeven, komt de bezorger de volgende (werk)dag nog één keer terug alvorens het pakket naar de afhaallocatie wordt bezorgd.

Pakket ophalen bij een PostNL-locatie

Haal je je pakket liever zelf op? Of heb je de bezorger gemist en een ophaalkaart in je brievenbus? Dan kun je de bestelling ophalen bij een postkantoor of PostNL Pakketpunt. Via de Track & Trace link kun je zien waar en hoe laat het pakket af te halen is. Klik hier om een mogelijke locatie bij jou in de buurt vinden.

Let op: het kan zijn dat je je moet legitimeren. Neem daarom voor de zekerheid een geldig paspoort, rijbewijs of Europese identiteitskaart mee. Ben je niet in de gelegenheid om het pakket zelf op te halen? Dan kan iemand anders dat doen met je orderbevestiging en adresgegevens. Pakketten worden één week bewaard op een PostNL-locatie. Niet opgehaalde pakketten gaan terug naar MediReva.

Leveringen in het buitenland

MediReva verstuurt pakketten ook naar het buitenland. Voor leveringen binnen de Europese Unie betaal je €10,- extra (behalve in Duitsland en België). Je kan in het buitenland producten of materialen bestellen voor maximaal drie maanden. De levertijd is binnen de Europese Unie langer dan één werkdag. Voor België en Duitsland kun je twee werkdagen aanhouden en voor andere landen binnen de Europese Unie zo’n drie à vier werkdagen.

Vragen?

Heb je naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen? Neem dan contact op via het telefoonnummer 043 – 3690 820. Wanneer je in het buitenland bent, kun je bellen naar +31 43 3690 820. Dit nummer is te bereiken op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.