De tevredenheid van onze klanten vinden wij enorm belangrijk. Toch kan er altijd eens iets misgaan. Je bent bijvoorbeeld niet tevreden over onze dienstverlening of een product voldoet niet aan jouw verwachtingen. Het is defect, heeft een slechte pasvorm, het product is dubbel of zelfs helemaal niet geleverd. Jij bent daar de dupe van en dat mag natuurlijk niet gebeuren.
We lossen jouw klacht graag op
Bij klachten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We zijn elke werkdag van 8.30 tot 17.30 uur bereikbaar via het telefoonnummer 043 – 3690 820, per formulier en schriftelijk (o.v.v. klachten). Jouw klacht wordt binnen 5 werkdagen in behandeling genomen.
Om jouw klacht volledig en snel in behandeling te nemen, hebben we informatie nodig. Je kunt ons daaraan helpen door goed te omschrijven waar je (on)tevreden over bent. Bijvoorbeeld door de naam van het product waar het om gaat, eventuele artikelnummers en data van gebeurtenissen door te geven. Geef ook aan hoe we het beste contact met je op kunnen nemen: per telefoon, brief of e-mail. En vergeet jouw contactgegevens en klantnummer niet.
Onafhankelijke klachtencommissie
Niet tevreden met de reactie of oplossing? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen (LKMH). Jouw klacht wordt dan opnieuw in behandeling genomen.