Lifestyle

“Wat is het goed dat u mij met de diëtiste heeft doorverbonden”

Vertel / Vertel… Onze klantenservice staat voor je klaar! Gepubliceerd op 25 juli 2019 Een aangrijpend, mooi of ontroerend verhaal: de klantenservice van MediReva biedt iedereen een luisterend oor. Dit keer: het verhaal van mevrouw Klaver.

De medewerkers van de klantenservice van MediReva bieden een luisterend oor aan klanten. Er komen aangrijpende, mooie en ontroerende verhalen voorbij. Dit keer: het verhaal van mevrouw Klaver.

Op een stralende ochtend krijg ik mevrouw Klaver aan de lijn. Ik sprak haar een tijdje geleden ook. Toen klonk haar stem iel en zachtjes. Gelukkig is ze nu een stuk opgewekter. “Ik maak het heel goed,” antwoordt ze, als ik informeer hoe het met haar is. “Ik ben inmiddels een paar kilo aangekomen. Ook heb ik geen last meer van mijn darmen. Wat is het goed dat u mij de vorige keer met de diëtiste van MediReva heeft doorverbonden!”
Nabellen vanwege de drinkvoeding
De eerste keer dat ik mevrouw Klaver sprak, belde ik haar om te vragen hoe de drinkvoeding beviel. Dit doen wij altijd bij nieuwe klanten. De 83-jarige mevrouw vertelde me toen bedremmeld dat ze het niet goed verdroeg. Ze had last van diarree en was afgevallen. En dat terwijl ze de drinkvoeding juist kreeg om áán te komen. Dat klonk zorgelijk, vond ik. Dus adviseerde ik er met haar diëtiste over te praten. “Die is op vakantie,” vertelde mevrouw Klaver. “Wel heb ik met Thuiszorg gepraat. Zij vinden dat ik maar gewoon moet doorzetten met de drinkvoeding.” Ongetwijfeld hebben ze dat met de beste bedoelingen geadviseerd. Maar toch is het beter dat een deskundige daarover beslist, wist ik. Toen ik haar aanbood met onze diëtiste te overleggen, stemde mevrouw Klaver opgelucht in.
Een succesvol smaakpakket
Nu vertelt ze hoe blij ze met dat gesprek was. “Ook jullie diëtiste maakte ze zich zorgen. Ze zei dat ik beter per direct kon stoppen met de drinkvoeding. En dat is maar goed ook! Want inmiddels is er ontdekt dat ik koemelkallergie heb en een glucose-intolerantie. Op haar advies heb ik een ander smaakpakket ontvangen. Daar bel ik nu over. Van die producten wil ik graag meer bestellen.” Ik maak alles voor mevrouw Klaver in orde. “Gaat u nog wat leuks doen met dit mooie weer?” vraagt ze als we afsluiten. “Ik heb nog wat uurtjes te gaan hier op kantoor,” antwoord ik “En u?” “Ik ga met mijn kleindochter naar de dierentuin,’ vertelt mevrouw Klaver opgewekt. “Mét de drinkvoeding in mijn tas, natuurlijk!”
Loop jij ook ergens tegenaan? Wat je vraag ook is, bij MediReva helpen we je graag!