Stomadragers verzekerd bij CZ zijn erg positief over de uitvoering van onze stomahulpmiddelenzorg. In oktober 2018 zijn ze ondervraagd over diverse onderwerpen zoals dienstverlening, contact, deskundigheid en levering van stomamaterialen. We scoren op alle fronten tussen de 8,5 en 8,9! Paul Ummels, algemeen directeur MediReva: “Dit zijn mooie rapportcijfers waar we erg trots op zijn. Het feit dat CZ-verzekerden ons aanbevelen met een 8,9 geeft ons een boost om er iedere dag weer voor onze klanten te zijn.”

 

Uit het onderzoek, in opdracht van CZ uitgevoerd onder 500 stomadragers door een onafhankelijk onderzoeksbureau in oktober 2018, blijkt dat CZ-verzekerden telefonische bereikbaarheid, kwaliteit van de producten en de levering van de gewenste producten het belangrijkste vinden bij een leverancier van medische hulpmiddelen. Hieronder lichten we kort toe hoe wij op deze drie belangrijke onderdelen scoren.


8,7 voor telefonische bereikbaarheid

Ruim driekwart van de ondervraagden vindt het belangrijk dat we telefonisch goed bereikbaar zijn. En daar scoren we goed op met een 8,7. Bij ons geen lange wachttijden of bandjes, maar gelijk persoonlijk contact. Dat is een heel bewuste keuze, die dus wordt gewaardeerd. Ook de tijd die we uittrekken voor klanten en de vriendelijke en deskundige manier waarop we ze te woord staan, worden goed beoordeeld.


8,8 voor de kwaliteit van de geleverde producten

Kwaliteit van materialen komt op de tweede plek. De helft van de ondervraagden vindt het belangrijk dat de geleverde hulpmiddelen en verzorgingsmaterialen kwalitatief goed zijn. Hier scoren we een 8,8 op. Klanten geven in het onderzoek bovendien aan voldoende informatie te hebben ontvangen bij de eerste levering van het stomamateriaal. Voor ons een belangrijk punt, want wij doen er alles aan om mensen actief te informeren en begeleiden om tot een optimaal productgebruik te komen, waarbij zelfredzaamheid en goede kwaliteit van leven het doel is.


8,8 voor levering

De helft van de ondervraagden geeft aan het belangrijk te vinden dat de leverancier de gewenste producten levert. Daarom hanteren wij een A-merkenbeleid en leveren we het product dat het beste bij jouw situatie past. En vlug, want als het gaat over het leveren van producten zijn de ondervraagden het meest tevreden over de snelle bezorging. Vandaag besteld, morgen in huis is een service die heel goed gewaardeerd wordt.