MediReva meet al jaren de klanttevredenheid onder haar eindgebruikers. Maandelijks wordt onze dienstverlening door meer dan 1.000 verschillende klanten gemiddeld beoordeeld met een 9. Een cijfer waar wij trots op zijn.
Sinds 2018 meten wij via een continu monitoringssysteem de klantwaardering en -loyaliteit van zowel patiënten als zorgprofessionals. Hierbij laten wij klanten de diverse facetten van onze
dienstverlening beoordelen. Denk hierbij aan de bereikbaarheid, het kennisniveau, de oplossingsgerichtheid, de klantvriendelijkheid en zorgvuldigheid van onze klantenservice, verpleegkundigen, logistiek en regiomanagers. Momenteel scoort MediReva als volgt:
- Klantgemak (Customer Effort Score): Hoe eenvoudig is het om bij MediReva uw verzoek af te handelen? 91,2
- Klantwaardering: 87,4
- Klantenservice: 87,8
- Producten: 89,1
Alle genoemde cijfers zijn o.b.v. een 100-puntsschaal.
Overstappen of klant worden
Wil jij klant worden of overstappen naar MediReva? Dat is heel eenvoudig. Je kunt je op verschillende manieren aanmelden. Wij regelen alles van A tot Z:
- Je meld je via de overstapservice aan bij MediReva.
- Ook kun je op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur bellen naar het gratis nummer 043 – 3690 820.
- Of vul ons contactformulier in via deze link.