Renate Senden van de afdeling klantenservice
“MediReva, goedendag, u spreekt met Renate’. Dat hoor je als je naar MediReva belt en mij aan de lijn krijgt. Geen bandjes, geen keuzemenu’s, geen lange wachtrijen. Met een enthousiast en deskundig team van ruim 100 klantenservicemedewerkers behandelen wij dagelijks gemiddeld meer dan 2.500 telefoontjes en zorgen wij dat de juiste hulpmiddelen besteld worden. In veel gevallen weten wij direct wat iemand nodig heeft, maar soms is onze expertise niet toereikend genoeg voor het beantwoorden van alle vragen. Dan verbinden wij je door met één van onze gespecialiseerde verpleegkundigen.“
Pauline Horsten, gespecialiseerde verpleegkundige
“Hallo, mijn naam is Pauline, werkzaam als verpleegkundige bij MediReva. Bij specifieke vragen over hulpmiddelen of aandoening helpen mijn collega-verpleegkundigen en ik je graag. We bespreken samen met de klant welke hulpmiddelen het beste aansluiten bij de behoeftes en wensen. Mijn collega’s en ik zijn allemaal gediplomeerde verpleegkundigen met specialismen als stoma en voeding. Daardoor kan een klant met uiteenlopende medische vragen bij ons terecht. Naast de gespecialiseerde verpleegkundigen op het hoofdkantoor zijn er ook collega’s die buiten de deur actief zijn. Deze regioverpleegkundigen reizen heel Nederland door om bijvoorbeeld op huisbezoek te gaan voor het leveren van het eerste stomapakket of het aanmeten van een condoomkatheter. Ook worden ze bijvoorbeeld ingeschakeld bij problemen met een stoma.”
Vincent Delahaije van de afdeling revalidatie techniek
“Ik ben Vincent, één van de adaptatietechnici van MediReva. Met een gespecialiseerd en gekwalificeerd team van ruim 35 adviseurs, adaptatietechnici en monteurs begeleiden wij jou bij de juiste keuze van uw hulpmiddel. Daarbij kun je denken aan hulpmiddelen en verzorgingsmaterialen voor zelfstandig leven en meer leefcomfort.
Lucien Sijben van het distributiecentrum
“Ik ben Lucien, werkzaam in het distributiecentrum van MediReva. Samen met mijn collega’s verwerk ik dagelijks met grote nauwkeurigheid honderden bestellingen. Wanneer je op werkdagen een bestelling bij de klantenservice plaatst, zorgen wij ervoor dat die dezelfde dag nog de deur uit gaat. Daardoor kun je de bestelling vaak de volgende dag al met de post thuis verwachten. Wij dragen zorg voor jouw privacy en verpakken jouw bestelling daarom in een neutrale doos.”