Teamleider Inbound
  • Gronsveld
  • 40 uur p/week
  • 3 tot 5 jaar ervaring
  • 2904 - 3500
Solliciteren

Teamleider Inbound

  • Gronsveld
  • 40 uur p/week
  • 3 tot 5 jaar ervaring
  • 2904 - 3500

In het kort

Ben jij een gedreven en ervaren leider in de logistiek? Wij zijn op zoek naar een Teamleider Inbound die ons dynamische team komt versterken. Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor het coördineren en optimaliseren van onze Inbound processen binnen ons logistiek centrum. Met jouw expertise en leiderschapsvaardigheden zorg je ervoor dat onze logistieke operaties soepel verlopen en bijdragen aan het behalen van onze doelstellingen. Sluit je aan bij ons team en speel een cruciale rol in het streven naar voortdurende verbetering en succes.

 

 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Inbound ben je verantwoordelijk voor het effectief coördineren van onze collega’s en de dagelijkse werkzaamheden op onze Inbound afdeling, bestaande uit een team van 25 FTE. Jij en je medewerkers zorgen ervoor dat de inkomende goederen zorgvuldig verwerkt worden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bevoorraden van de bulk- en picklocaties. Jouw focus ligt op het voortdurend verbeteren en optimaliseren van onze inbound processen. Je bent altijd op zoek naar manieren om de efficiëntie te verhogen en de operationele kosten te verlagen. Dit houdt in dat je actief betrokken bent bij het identificeren, ontwerpen en implementeren van verbeteringen in onze bestaande processen, waarbij je gebruik maakt van jouw analytische en probleemoplossende vaardigheden.

 

Je draagt de verantwoordelijkheid voor het opstellen van een nauwkeurige leveranciers- en personeelsplanning, waarbij je ervoor zorgt dat we voldoen aan alle geldende veiligheidsnormen, kwaliteitsstandaarden en wettelijke vereisten. Je zet je in voor een veilige werkomgeving waarin onze medewerkers optimaal kunnen presteren. Als teamleider op de afdeling ben je ook betrokken bij het managen van ons personeel, waarbij je onder andere ontwikkelingsgesprekken voert, prestaties beoordeelt en verzuimbeleid naleeft. 

 

Je fungeert als de verbindende schakel tussen verschillende afdelingen binnen ons bedrijf, waaronder Inbound, Outbound, Voorraadbeheer, Inkoop maar ook Klantcontact en andere afdelingen binnen onze organisatie. Je zorgt ervoor dat alle processen naadloos op elkaar aansluiten en bijdragen aan het behalen van onze operationele doelstellingen. Met jouw uitstekende communicatievaardigheden en organisatorisch talent zorg je ervoor dat onze logistieke activiteiten soepel verlopen en bijdragen aan het succes van onze organisatie.

 

 

 

Wat vragen wij?

  • Minimaal een afgeronde opleiding in logistieke richting of vergelijkbaar;

  • MBO+/ HBO werk- en denkniveau;

  • ervaring in een leidinggevende rol binnen een logistieke omgeving;

  • sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden;

  • uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden;

  • in staat om onder druk te werken en prioriteiten te stellen;

  • kennis van KPI’s en ervaring met het behalen van operationele doelstellingen;

 

Tenslotte ben je van nature een proactieve collega die in staat is om onder druk te werken en ook dan de juiste prioriteiten weet te stellen.

 

 

 

 

Wat bieden wij?

  • Een professionele en dynamische werkomgeving waar veel ruimte is voor eigen inbreng en ideeën en ruimte voor ontwikkeling;

  • Een organisatie die zowel interne als externe klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan;

  • Je maakt onderdeel uit van een aanstekelijk en fijn werkklimaat waarin we mooie teamprestaties met elkaar realiseren en ook met elkaar vieren;

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling en sportregeling.

 

 

 

 

Sollicitatie

Wij zoeken een collega die deze uitdaging met twee handen wil aanpakken. Is deze functie je op het lijf geschreven? En denk jij dat je je in het logistiek centrum van MediReva in Gronsveld thuis gaat voelen? Maak dan het sollicitatieformulier compleet met jouw gegevens. We zien je sollicitatie (motivatie en CV) graag tegemoet.

We starten met een kennismakingsgesprek met Shannon Leunissen (Logistiek Manager) en een collega van HR. Zijn we beiden enthousiast? Dan willen we je daarna graag een kijkje laten nemen in het logistiek centrum en nóg beter leren kennen tijdens een tweede gesprek. Na deze stap zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en heten we je welkom als onze nieuwe collega.

 

Solliciteren
Vragen? Neem contact op met

Telefoon    06 187 22 637
E-mail    recruiterkim@medireva.nl