De tevredenheid onder onze klanten vinden wij enorm belangrijk. Maar soms kan er eens iets misgaan. Je bent bijvoorbeeld niet tevreden over onze dienstverlening of een product voldoet niet aan jouw verwachting. Het is defect, heeft een slechte pasvorm of het product is dubbel of zelfs helemaal niet geleverd. Maar jij bent er de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

We lossen jouw klacht graag op
Bij klachten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We zijn elke werkdag van 8.30 tot 17.30 uur bereikbaar via het telefoonnummer 0800 – 0 201 201, per e-mail (klachten@medireva.nl) en schriftelijk (o.v.v. klachten). Jouw klacht wordt binnen 5 werkdagen in behandeling genomen.

Om jouw klacht volledig en snel in behandeling te nemen, hebben we informatie nodig. Je kunt ons daaraan helpen door goed te omschrijven waar je (on)tevreden over bent. Bijvoorbeeld door de naam van het product waar het om gaat, eventuele artikelnummers en data van gebeurtenissen door te geven. Geef ook aan hoe we het beste contact met je op kunnen nemen: per telefoon, brief of e-mail. En vergeet jouw contactgegevens en klantnummer niet.

Onafhankelijke klachtencommissie
Niet tevreden met de reactie of oplossing? Dan kun je een klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie van de Nederlandse Brancheorganisatie voor Medische Technologie (klachtencommissie FHI MSZ). Jouw klacht wordt opnieuw in behandeling genomen.

Geschillencommissie van de SEMH
Kun je je niet vinden in de uitspraak van de klachtencommissie? Je kunt jouw klacht indienen bij de geschillencommissie van de SEMH. MediReva is erkend lid van de SEMH, een onafhankelijke stichting die leveranciers van medische hulpmiddelen erkent die hoogwaardig kwaliteitswerk bieden.