Uw beste hulpmiddelen
zijn onze mensen

en onze bestelApp

  BestelApp

Speciaal voor u heeft MediReva een gebruiksvriendelijke bestelApp ontwikkeld. De app kunt u eenvoudig downloaden in de AppStore (Apple iPhone en iPad) of GooglePlay (Android smartphone en tablet). Zo kunt u nóg eenvoudiger uw bestelling plaatsen en volgen. Ook kunt u via de app informatie opvragen bij MediReva.

Wenst u geen gebruik te maken van de nieuwe app, maar wilt u wel online bestellen? Dan kunt u uw bestelling ook online plaatsen via onze website. Via het hoofdmenu op kunt u inloggen met dezelfde klantgegevens als bij de webapp. De website past zich automatisch aan, aan het formaat van uw scherm.

In het onderstaande filmpje ziet u precies hoe de bestelApp werkt.

  Veel gestelde vragen

  1. Voor welke toestellen is de app beschikbaar?
    De app is ontwikkeld voor Apple en Android apparaten. U kunt de app dus installeren op uw Apple iPhone, iPad en iPod. Daarnaast kunt u deze installeren op alle Android apparaten zoals Samsung, Sony, HTC, LG en Motorola. De app is geschikt voor gebruik op de iPhone 4S en iPad 2 en hoger. Voor Android is deze geschikt voor 93% van de beschikbare apparaten.
  2. Waar kan ik de app downloaden?
    Als u een Apple apparaat heeft kunt u deze downloaden in de appstore. Hiervoor heeft u een Apple account nodig. Voor een Android toestel download u de app in de Google Play Store. Hiervoor heeft u een Google account nodig. Als u in de appstores zoekt op MediReva vindt u direct de app.
  3. Is er een aparte app voor de smartphone en tablet?
    Ja, zowel voor Apple als Android apparaten is er zowel een app voor de smartphone als tablet.
  4. Welke versie van het operating system moet ik hebben geïnstalleerd op mijn apparaat?
    Voor Apple: iOs 8 en hoger
    Voor Android: versie 4.1 en hoger
  5. Ik heb een Android toestel en kan de app niet installeren. Hoe kan dat?
    U krijgt waarschijnlijk de melding dat de app niet geschikt voor of compatible is met uw toestel of apparaat. In dat geval heeft u waarschijnlijk een oudere versie van het zogeheten operating system op uw apparaat. Naar alle waarschijnlijk versie 4.0 (of 4.0.1 / .2 / etc).
    Probeer de laatste versie van het operating systeem te installeren op u uw apparaat. Momenteel is minimaal versie 4.1 benodigd. Wij onderzoeken de mogelijkheid om de app ook beschikbaar te maken voor versie 4.0.
  6. Ik heb een Windows phone en kan de app niet installeren. Hoe kan dat?
    De nieuwe BestelApp is op dit moment beschikbaar voor Apple en Android toestellen en helaas nog niet voor Windows toestellen. Er wordt momenteel gekeken om de app ook voor Windows phones beschikbaar te maken, maar naar verwachting zal dat sowieso nog enkele maanden duren.

    U kunt nog altijd uw bestelling digitaal blijven bestellen via www.medireva.nl. U kunt een snelkoppeling maken op uw startscherm van uw windows phone. In het menu van onze website kiest u dan voor INLOGGEN. Als u eenmaal bent ingelogd via uw telefoon kunt u de pagina https://www.medireva.nl/account.php aan het startscherm van uw windows phone vastmaken. Rechtsonder naast de url staan 3 puntjes. Als u daar op klikt, kunt u kiezen voor ‘aan startscherm vastmaken’. Als u dat doet, zult u uw accountoverzicht als een soort app op uw startscherm zien.

    De website werkt het beste als u de telefoon liggend vasthoudt.
  7. Ik maak al langere tijd gebruik van de app, maar deze werkt niet meer?
    MediReva heeft haar voormalige app vervangen door een nieuwe app die u kunt downloaden in de Appstore (voor Apple) of Google Play Store (voor Android). De vorige app was een webapp die via de internetbrowser beschikbaar was. De pagina waarop deze app beschikbaar was (www.medireva.nl/app) hebben wij aangepast. De voormalige app is niet meer beschikbaar.
  8. Waarom moet ik toestemming geven aan MediReva om toegang te krijgen tot mijn afbeeldingen, bestanden en locatie?
    De app vraagt uw toestemming om gebruik te maken van uw foto’s of bestanden, zodat u uw profiel in de app kunt voorzien van een pasfoto. De app is een gesloten applicatie (programma). Deze kan en mag niet communiceren met de gegevens op uw telefoon zonder uw toestemming. Dat is bepaald in de regelgeving van de appstores, waaraan MediReva zich dient te houden. Bij Apple toestellen kunt u de toegang weigeren en toch gebruikmaken van de app. Bij Android toestellen (Google Play store) moet u akkoord gaan met deze functionaliteit. De MediReva app wijkt hierin dus niet af van andere apps met soortgelijke functionaliteit. Deze vraag wordt u eenmalig gesteld bij installatie. MediReva heeft uiteraard geen toegang tot uw bestanden. Wij hebben uitsluitend toegang tot uw gegevens om uw bestelling te kunnen verwerken.

    Wat betreft de toegang tot uw locatie. De app maakt, zoals het merendeel van de apps en alle websites, gebruik van een statistiekenprogramma. Hierdoor wordt (anoniem) inzicht verschaft in de geografische verdeling van de gebruikers van de app. Om die reden vraagt de app u om deze toestemming. U kunt echter in de instellingen van uw toestel zelf bepalen welke apps u toegang geeft tot uw locatie. U kunt dit na installatie dus alsnog uitschakelen.

    Wij verzekeren u dat u op een veilige wijze gebruik kunt maken van de bestelapp. MediReva onderschrijft en voldoet aan de Gedragscode Medische Hulpmiddelen van de Stichting Overleg Medische Technologie en is daarnaast een SEMH erkend leverancier van medische hulpmiddelen.
  9. Kan ik ergens instellen dat mijn klantnummer wordt onthouden? Ik weet mijn klantnummer niet uit mijn hoofd.
    De app beschikt momenteel nog niet over een functie waarmee u kunt aangeven om uw klantnummer of wachtwoord te onthouden. Echter, als u niet uitlogt nadat u de app heeft gebruikt, blijft u standaard ingelogd in de app. Ook blijft u ingelogd als u de app volledig sluit op uw smartphone of tablet. Uitsluitend wanneer u zelf uitlogt in de app moet u de volgende keer opnieuw inloggen. In een volgende versie van de app wordt er een ‘onthoud-mijn-klantnummer’ functie ingebouwd.
  10. Ik heb de app succesvol geïnstalleerd maar kan niet inloggen.
    Om gebruik te kunnen maken van de BestelApp moet u eerst een online account aanmaken. U kunt zich hiervoor registreren via deze link. Om u te kunnen registreren heeft u uw klantnummer van MediReva nodig.

    Mocht u in het verleden een bestelling hebben geplaatst via onze website of de voormalige app dan beschikt u reeds over een online account. U kunt dan met datzelfde account inloggen in de nieuwe app.

  Maak kans op mooie prijzen bij een online bestelling

Plaats uw bestelling met laptop, smartphone of tablet en u maakt kans op 1 van de 68 prijzen. Bestel in april, mei of juni 2017 online via onze website of app en u maakt kans op leuke prijzen.

68 prijzen bij een online bestelling

 

  Direct downloaden

Klik op het voor u relevante logo op deze pagina om de bestelApp op uw smartphone of tablet te installeren.